00:44

Är klockan och jag har precis kommit hem från att jobbat på winerbäcks konserten.
Jag fick stå och sälja popcorn och remmar i 8 timmar utan en enda rast.
och sen va de undanplockning och städning i ca 1 timma.
Jag började kl. 3 och slutade 24.
I början va dom som ägde själva korv/ popcorn-godis ståndet as dryga och jäkligt otrevliga men
det ändrade sig som tur va, tills slutet. och jag har burit lådor (tunga saker) hela dagen och med min
mindre fungerande rygg så gjorde och gör de väldigt ont nu :(

Och imorn ska jag stå i baren på åfesten, får väl se hur de går.
Men de är bara 20- 03 så de är inte lika långt pass och förhoppningsvis inte lika mkt att bära/lyfta. :)

Men på dan ska jag först till Tuna Park och träffa Helena :D

Nähe nu ska jag kolla CSI och sen få massage och sen sova :)

                                                                                             Mvh
                                                                                                       

Kommentarer
Postat av: Kotteby

Hörde Ni Winnerbäck medan du jobbade?

Ååååh...vad jag blir avis hära!



Designen på bloggen är ascool, by the way.

Vem skall ha credd?

2008-08-15 @ 01:01:21
URL: http://www.kotteby.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0