Hello..

Jaha, mitt senaste försök till att uppdatera bloggen blev misslyckat så jag försöker nu istället. :)

Nu ahr jag jobbat på fritids i två dagar i torshälla, och imorn ska jag jobba på winnerbäcks konserten i Eskilstuna och på Åfesten i Eskilstuna på Fredag. De blir nog kul :)

Sist jag och Daniel jobbade på Kent så hade vi kul iaf :)

Och jag ska strax sitta och översätta mitt cv till engelska, vi får väl se hur bra det går :P Men jag vill nog höra lite mer med Malin om vad han sa först efter att dom pratat. :)
Jag vill jag vill jag vill verkligen åka iväg i minst ett halvår och jobba eller plugga utomlands.

Och föresten! :D På Tisdag ska jag börja träna! Guuuud så skönt de ska bli :)

Nähe, nu är det dags att sätta igång med cv:et, eller efter The 70´s show föresten ;)


// Ida

Kommentarer
Postat av: Evelina

Vet att jag kommenterar ett väldigt gammalt inlägg, men måste fråga hur du fick tag på jobbet på åfesten?

Mvh /

Evelina

2009-06-10 @ 11:59:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0