Hemkommen...

... från match i Åker. Vi vann med 3-4 ; vi va alltså borta, för er som inte är sportintresserade :)
nu är det dags att göra sig vacker för sen ska ja till Leny å titta på när hon gör sig gorgeous sen ska vi till Alle å sen ska vi till den nyblivna tjugoåringen Elina :D

ska bli riktigt kul med lite tjejmys å sen bär det av till Å-festen - har fortf inte bestämt mig om ja ska med eller inte :p

Have a lovely weekend!


ps. Irland har ringt, mer följdfrågor på testet.. tyckte att jag svarade bra å att jag var bra uppdaterad i dagens teknik :p
sen så skickade han ett mejl med massa saker jag ska tänka på för jag ska bli intervjuad!!!
Kan bli på svenska, kan bli på engelska!! så vi får la se..
måste ladda som fan å läsa igen dom där frågorna så ja e väl förberedd!

Kommentarer
Postat av: Leny

mys vart de=)

vill okcså åka utomlands och jobba! men jag lär ju komma och hälsa på dig där någon gång =)

pusselipuss

2008-08-18 @ 14:30:26
Postat av: Malin

du ja å ida får dra utomlands å jobba om typ ett år :D

för ja e nog mest taggad att va lite i sverige nu :p haha

2008-08-18 @ 22:29:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0