Lite pirrigt i magen

Har fått mejl från Irland. Det blir , om det blir, 11 månader. vet inte riktigt vad jag tycker om det. men 11 månader utan Johan?!!!!! det svider ju lite i hjärtat måste jag ju säga.

Lönen ska iaf täcka livet där nere + sparande så det verkar ju nice !
så nu är allt jag väntar på ett samtal om resultat av diverse test... känns nervöst. som innan man trycker på knappen när man är färdig med teoriprovet till körkortet men då får man ju veta på en gång tänk er den känslan utdragen tills man får ett samtal. SJUKT obeskrivligt nervöst.

Kommentarer
Postat av: Maia

En av mina bästa vänner flyttade till Irland (Cork) för att jobba. Tror att du kan få sjukt kul där. Fast det är förvisso inte allt för kul att flytta ifrån folk, men ibland kan det vara värt det för riktiga upplevelser, eller något..

2008-08-13 @ 19:16:02
URL: http://pincushion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0